FŐOLDAL KÖNYV FBTM SOLD OUT AKADÉMIA GYORSÍTÓ MŰHELYEK
06/30/664-28-17
27 év!
Több mint 
1.000 előadás!
Több mint 
10.000 
résztvevő!
Több mint
300 végzős 
a FALCON 
BRANDING 
PROGRAMON!
Időpontok!

FBTM

FALCON BRANDING TOUR MŰHELY


Azonnal Használható Módszerek
az Egyesült Államokból!

Mi is az az FBTM?


Az FBTM, a Falcon Branding Tour Műhely egy évente 4 alkalommal, mindig új tartalommal Budapesten a Lurdy Házban megtartott rendezvény, ahol AZONNAL HASZNÁLHATÓ Márkaépítő PR, MARKETING ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDSZEREKET kapsz első kézből az USA-ból.


Az FBTM eredetileg egy Prémium terméknek készült azoknak, akik az FALCON BRANDING ACADEMY-t elvégezték. Ám akkora volt az Amerikai utak sikere, hogy úgy gondoltuk, hogy sokkal több vállalkozónak tudánk vele segíteni. Így született meg a gondolat: ADJUK ODA AZ FBTM PRÉMIUM TERMÉKET EGY KÖNYV ÁRÁÉRT!


Így ,ma ez a MÁSODIK lépés a FALCON BRANDING PROGRAM-on a könyv után. KONKRÉT ÖTLETEK. GYAKORLATI PR, MARKETING ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDSZEREK! ÉS SOHA NINCS ISMÉTLŐDŐ ANYAG! MINDIG ÚJ!




A Következő FBTM időpontja:

2017 December 13.
Szerda

10:00-17:00

Lurdy Ház!

A fókuszban:
Hogyan gyárts
TÖRZSVEVŐKET,
és hogyan legyen rengeteg szabadidőd?


Minden Márkát, ahogy a Márkaépítők alapkönyvében, az “Építs Te is Márkát vagy legyél TE a Márka” című könyben olvashattad IMAGE TÉGLÁKBÓL KELL FELÉPTENI.


A FALCON BRANDING PROGRAM második lépése segít neked abban, hogy annyi IMAGE TÉGLÁVAL, konkrétan megvalósítható ötlettel rendelkezz, ami bőségesen elég a SAJÁT MÁRKÁD FELÉPTÉSÉHEZ.


Ezeket az azonnal használható IMAGE TÉGLÁKAT,  PR, Marketing és Értékesítési módszereket a FALCON BRANDING MŰHELYEK, röviden, az FBTM-ek tartalmazzák. Minden FBTM teljesen önnáló tartalommal kerül megrendezésre. Ez azt jelenti, hogy minden PR, Marketing és Értékesítési módszer csak egy alkalommal hallható. Azért, hogy azok is elérhessék a rendezvény után az elhangzott értékes információkat, a rendezvényeket rögzítjük, és azt teljes egészében elérhetővé tesszük a vetített diákkal együtt.


Rendszeresen utazok az Egyesült Államokba, hogy személyesen szállítsam NEKED ÉS A CSAPATODNAK a legütősebb PR, Marketing és Értékesítési módszereket, amiket negyedévente személyesen adok át NEKED, Budapesten a Lurdy Házban, hogy összetartó csapatként JOBBAK LEGYETEK, MINT A VERSENYTÁRSAID, és rengeteg új ügyfél válasszon téged és a cégedet!


Ha azt akarod, hogy az alkalmazottaid fillérekért kapjanak PR, Marketing és Értékesítési képzést, továbbképzést, ide hozdd el őket!

Kit érdemes elhoznod? Akikkel együtt vezeted a céget és azokat a munkatársakat, akik az értékesítési és marketing vonalaidon dolgoznak.


Úgy érzed, hogy az összes teher rajtad van a cégben? Hozd el a többieket is az FBTM-re!


Hogyan tudsz jelentkezni?



A jelentkezés egyszerű. Az egyik módja, hogy rákattintasz a nagy piros “Csatlakozom a csoporthoz a facebook-on gombra”, ami azonnal az FBTM csoportba visz, és ahol azonnal felvesszük veled a kapcsolatot.


A másik módszer is egyszerű, kattints az “AZONNAL KÉREM A JEGYEM” gombra.

NEM VÁROK! AZONNAL KÉREM A JEGYEM!

Nézz bele, milyen a hangulat az FBTM-en!

Vagy hallgass bele!

Csatlakozom az FBTM csoporthoz a facebook-on NEM VÁROK! AZONNAL KÉREM A JEGYEM! Az előző FBTM Hanganyagok érdekelnek!


“Nem voltam ott a márciusi műhelyen!

Jelentem, pótoltam hanganyag formájában. :)

Hát...szuper volt!!!

Ha a 65 pont felét tesszük csak be, már jók vagyunk! :)

Sok sikert nektek! :)

Rasperger Anna

Tanácsadó


Mit csináljak, ha az előző FBTM-ek anyagát is fel szeretném dolgozni?

Letöltöm az előző FBTM hanganyagát!

Mennyibe kerül a belépő?


A júniusi, Budapesten a Lurdy Házban tartandó rendezvényre


Július 1-től július 31-ig a belépő ára 10.000.- Ft.


Augusztus 1-től augusztus 31-ig a belépő ára 15.000.- Ft


Szeptember 1-től szeptember 11-ig a belépő ára 20.000.- Ft


Helyszíni jegyvásárlással a belépő ára 40.000.- Ft



VIP JEGYEK KORLÁTOZOTT SZÁMBAN AZ ELSŐ SORBA!


A VIP jegy ára CSAK ELŐVÉTELBEN:


Július 1-től július 31-ig a VIP belépő ára:
20.000.- Ft.


Augusztus 1-től augusztus 31-ig a VIP belépő ára:
30.000.- Ft


Szeptember 1-től szeptember 11-ig a VIP belépő ára:
40.000.- Ft


Helyszíni jegyvásárlással a VIP belépő ára
80.000.- Ft



Mit tartalmaz a VIP JEGY?


1. Hely az első sorban elhelyezett asztaloknál, közel a projektorokhoz és az előadóhoz.


2. Jegyzetfüzet a könnyebb anyagfeldolgozáshoz. (Nem előre nyomtatott tartalommal)

3. Ingyenes hozzáférés felhőből a nap hanganyagához BONUS előadással.


4. CSAK 2017 szeptemberében: INGYENES SZEMÉLYES FÉL ÓRÁS MÁRKAÉPÍTÉS TANÁCSADÁS SKYPON:
45.000.- Ft értékben!

NEM VÁROK! AZONNAL KÉREM A JEGYEM!

Mi a pontos program?


Az előző FBTM-eken elhangzott PR, Marketing és Értékesítési Módszerek nem kerülnek megismétlésre, csak felhőből letölthető hanganyagon vagy CD-n érhetőek el.

(A rendezvények anyagai csak egyszer kerül élő feldolgozásra és sohasem ismétlődnek.)


A december 13-i FBTM programja:

(Mindenre konkrét példák és ötletek egyenesen az USA-ból - Las Vegasból)



09:00-10:00: Kapunyitás, regisztráció, helyfoglalás


10:00-12:00: Márkaépítés előadás


12:00-13:00: Ebédszünet


13:00-14:00: Azonnal használható Márkaépítő PR, Marketing és Értékesítési módszerek


14:00-14:15: Szünet


14:15-15:15: Azonnal használható Márkaépítő PR, Marketing és Értékesítési módszerek


15:15-15:45: Szünet


15:45-17:00: Azonnal használható Márkaépítő PR, Marketing és Értékesítési módszerek



VEDD MEG A JEGYED MOST!



Részletes tartalom:


01. Milyen betűtípust használj,
hogy az új vevőket hozzon?


02. Hogyan használjuk a jeleket, hogy az új vevőket hozzon?


03. Mi az új terület elfoglalásának titka?


04. Mit kell feltétlenül állítanod magadról?


05. A legelső dolog,
amit egy új ügyféllel éreztetned kell


06. Hogyan érhetsz el egy új vásárlónál is Márkahűséget?


07. Mi az első kötelességed vásárlóiddal szemben?


08. Hogyan vedd rá az embereket, hogy többet vegyenek?


09. Hogyan ne haragítsd magadra az ügyfeleidet?


10. Mennyire feledékenyek az új ügyfelek és hogyan kezeld?


11. Ha új piacot nyitsz, ez legyen az első dolog, amit megtudsz!


12. Mi a jövő reklámhordozója?


13. Mit csempéssz bele feltétlenül minden új termékedbe, megjelenésedbe?


14. Hogyan indul minden nagy vállalkozás, Márka?


15. Hogyan tervezd meg egy új vállalkozás vagy termék útját?


16. Mi az egyik legnagyobb titok a Márkaépítésben?


17. Mi egy szimbólum szerepe a Márkaépítésben?


18. Mi az a lehetőség, amivel a versenytársad elé kerülhetsz?


19. Amire az első pillanattól

Figyelned kell, ha Márkát akarsz!


20. A varázsszó, amit ha követsz igazi ikonná, jelképpé válsz!


21. Mire vágyik minden új és régi vevő? Erre törekedj!


22. Ezzel a módszerrel szerezz azonnali bizalmat!


23. Hogyan gondolkodj nagyban? Hogyan írj történelmet?


24. Egy tökéletes módszer, hogyan legyél utánozhatatlan!


25. Egy fantasztikus ötleta névadásra!


26. Az alapvető nézőpont amit fel kell venned a sikerhez.


27. Tedd ezt, ha semmilyen  marketing ötleted sincs.


28. És még egy ötletgyártó módszer, ami ezentúl a tiéd.


FOLYTATJUK!


Legyél ott, és kapd meg a válaszokat

a következő FBTM-en!

VEDD MEG A JEGYED MOST!

NEM VÁROK! AZONNAL KÉREM A JEGYEM! NEM VÁROK! AZONNAL KÉREM A JEGYEM!



Lázár Csaba honlapjainak a tárhelyet a wwh.hu biztosítja Adatvédelem

Copyright Lázár Csaba 2017. Minden jog fenntartva!


Egy FBTM ötlet megvalósítása százezreket, milliókat hozthat.


Ha valaki egyet sem tud megvalósítani a több mint 100-ból, annak nincs értelme eljönnie. Nem fog sikeres Márkát építeni.


Aki viszont képes arra, hogy kiaknázza az ötleteket, ANNAK AZ FBTM SOROZAT EGY KIFOGYHATATLAN ARANYBÁNYA!

Video üzenet
hamarosan!
Az előző FBTM Hanganyagok érdekelnek! Az előző FBTM Hanganyagok érdekelnek! Az előző FBTM Hanganyagok érdekelnek! Az előző FBTM Hanganyagok érdekelnek! Csatlakozom az FBTM csoporthoz a facebook-on Csatlakozom az FBTM csoporthoz a facebook-on Csatlakozom az FBTM csoporthoz a facebook-on Csatlakozom az FBTM csoporthoz a facebook-on